एच एंड एम स्कूल के वर्दी के विज्ञापन छोड़ दिहलस, काहेंकी ओकरा प छोट बच्चा के यौन संबंध बनावे के आरोप लागल बा।
एह अभियान में प्राथमिक स्कूल के उमिर के दू गो लड़िकियन के तस्वीर देखावल गइल जवना के नारा रहे कि "ओह सिर के एच एंड एम के बैक टू स्कूल फैशन में घुमा दीं."
अब आस्ट्रेलिया में विज्ञापन वापस ले लिहल गइल बा आ एच एंड एम माफी मँगले बा.
मम्सनेट के संस्थापक आ मुख्य कार्यकारी जस्टिन रॉबर्ट्स के कहना बा कि एह विज्ञापन के “पहिले बेर कबो ना बनावल चाहत रहे”.
एह अभियान के सोशल मीडिया पर लोग आलोचना कइल आ एगो लोग एकरा के “नीच” आ दोसरका “घृणित” के लेबल लगवलसि.
एच एंड एम एगो बयान में कहलस कि उ ए विज्ञापन के हटा देले बिया, जवन कि सिर्फ ऑस्ट्रेलिया में लाइव रहे।
एकरा से जवन अपराध भईल बा ओकरा खाती हमनी के बहुत दुख बा अवुरी आगे चल के हमनी के अभियान के कईसे पेश करतानी, एकरा प देखब।'
सुश्री रॉबर्ट्स कहली कि, "मम्सनेट के यूजर बहुत पहिले से चिंतित बाड़े कि बच्चा के जीवन में सेक्सुअलाइज्ड संस्कृति रेंगत बा - जवना के चलते हमनी के 2010 में आपन लेट गर्ल्स बी गर्ल्स अभियान शुरू कईले रहनी।"
एह अभियान में खुदरा विक्रेता लोग से कहल गइल बा कि ऊ लोग अइसन उत्पाद ना बेचे के प्रतिबद्धता जतावे जवन लइकन के कामुकता के खेले, ओकरा पर जोर देबे भा ओकर दोहन करे.
सुश्री रॉबर्ट्स आगे कहली कि, इ देख के निराशा होखता कि, 14 साल बाद भी खुदरा विक्रेता अयीसन विज्ञापन बनावत बाड़े, जवन कि समय से पहिले युवा लईकिन के यौन संबंध बनावेला।
हालांकि हमनी के खुशी बा कि एच एंड एम आपन गलती स्वीकार क के विज्ञापन हटा देले बा, लेकिन सचमुच एकरा के पहिला बेर कबो ना बनावल चाहत रहे।'
पिछला साल ऑनलाइन रिटेलर टेमू के एगो विज्ञापन पर ब्रिटेन के विज्ञापन निगरानी संस्था एगो बच्चा के यौन संबंध बनावे के विज्ञापन पर रोक लगा दिहले रहुवे.
विज्ञापन में आठ से 11 साल के बीच के एगो लईकी बिकनी पहिनले पोज में देखाई देता.